donderdag 21 mei 2015

Kliniklown Lizzie

4 opmerkingen:

  1. Leuke klown lizzie ...! En wat nog leuker is ....we kennen haar !!
    Zij is de kleindochter van 'Tante Lina en Nonkel Karel uit Duffel ". Je kent ze wel Tom als goede vrienden van ons Oma !!
    Deze klown Lizzie is een dochter van Gerd Henderyckx die een vriendin is van uw moeke , Tom !
    Zij is het nichtje van mijn beste vriendin Hilde Henderyckx ( en Kris de smet - Nieuwe snaar ...dan weet over welke familie ik het heb ..., niet ?). In elk geval ons Sofieke is bij haar in goede handen !!!!!! Liefs Annemie en Luk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (van Marijn via mail)
    Tom en Linda ik vind het verschrikkelijk wat jullie en jullie dierbaren nu moeten doorstaan. Ik vind geen woorden. Waar ik wel woorden voor vind is dat ik jullie enorm bewonder. Hoe jullie, zowel voor de diagnose als nu, omgaan met alles wat jullie pad kruist. De liefde, warmte, die jullie aan elkaar geven. Hoe jullie werk combineren met gezin. De o zo belangrijke, kwalitatieve tijd die jullie vrijmaken voor Sofie en Tim. Het is echt een voorbeeld van hoe echt gezin zijn, zou moeten zijn.
    Ook nu zie ik diezelfde warmte, aandacht voor wat is. De manier waarop jullie Sofie voorbereiden op wat komen gaat. Echt
    hartverwarmend.
    Het is goed dat jullie steun zoeken voor jullie zelf, en als koppel.
    Dat jullie ruimte zoeken waar jullie, jullie tranen de vrije loop kunnen laten, jullie gevoelens en gedachten kunnen uiten.

    Ik wens jullie pakken energie, liefde, warmte, kracht.
    In gedachte bij jullie alle vier,
    x en dikke knuffels
    Marijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (van vake via mail)
    Met veel schroom wil ik iets toevoegen.

    Ik sta verstomt over alles wat er bij komt kijken. Wat een wereld!

    En daarbovenop apprecieer ik jullie moed, vooral hoe je er in lukt om je leven om te buigen en te leven met een verhaal van stap na stap, zonder een uitzicht op een duidelijk einddoel.

    Ik vind het moedig en ik vergeet ook niet de houding van Sofie, hoe zij ermee omgaat.
    Vake

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We bewonderen jullie allemaal heel hard. Jullie zijn echt wel in een andere wereld beland, maar de manier waarop jullie ermee omgaan is ongelofelijk. Het is hartverwarmend om te zien dat er, ondanks de marathon die jullie gestart zijn, er nog tijd is voor knutselwerkjes en lachjes. We willen jullie nog veel kracht wensen en liefde. Go, team Sofie!
    Dikke knuffels van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen